• június 2008
    H K S C P S V
    « máj   júl »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  


  • Kedves Látogatónk!

    Üdvözöljük a ceedclub.hu weboldalon, mely Magyarországon a legtöbb taggal rendelkező KIA cee'd klub. Ha Ön is érdeklődik a KIA cee'd iránt, esetleg tulajdonosa egynek, olvassa rendszeresen oldalunkat, melyen sok hasznos tapasztalatot, tesztet és ajánlatot talál az autóval kapcsolatban. Szíves figyelmébe ajánljuk tematizált fórumunkat, ahol egy rövid regisztrációt követően értékes információkkal gazdagodhat.

    Az itt közzétett bármely információ, nem a KIA Magyarország hivatalos álláspontja, csupán felhasználóink véleménye és tapasztalata, melyekért az oldal üzemeltetői nem vállalnak felelősséget!

    Kellemes időtöltést kívánunk!

    Üdvözlettel: ceedclub.hu-team
  • hit counters
    látogatónk volt eddig



  • Fórum

  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • KIA Magazin







  • Autós hírek

  • Időjárás

  • Társoldalak

  • WYW Globl Directory Hun-Web Linkek Weblink Linkgyjtemny

2008. június 11. napon írt cikkek

“”"európai kiszolgálás”"” a Prevent-nél…

írta: Hírszerző - 2008. június 11.

Eredeti levél (nevet kitörölve)
Tisztelt cím!

A múlthét folyamán -az egyik hipermarketben- vásároltam a fent említett termékükből ( http://www.medikemia.hu/index.php?mid=20&prod=144 ), ám a használat során hatalmasat csalódtam benne.
Tény, hogy a flakonra rá volt írva “az egyéb felületre került ápolószert nedves ruhával töröljük le!”, de a több tízezer forintot érő alumínium keréktárcsámról sem nedves, sem pedig tisztítószeres (Clin) ruhával nem lehetett eltávolítani a kékezöld foltokat. (pedig egyből, már pár másodperc elteltével próbáltam)
Végül, egy másik cég felnitisztító habjával sikerül a tárcsákról, és bőrömről a rákerült anyagot eltüntetni.

Kérdésem, hogy ilyen reklamációval, illetve kártalanítási igényemmel hova, kihez fordulhatok, mert számomra ez a termék használhatatlan.

Üdvözlettel
XY

Válasz levél
Tisztelt X Y!

Ön, levelében a Prevent gumiápoló aeroszol termékünket kifogásolta. Mi a palackon található vásárlói tájékoztatóban felhívjuk a figyelmet arra, hogy: „A nem kívánt helyre szórt folyadékot nedves ruhával töröljük le, mert száradás után fekete foltot hagy!”. Termékünk egy aeroszol, amelynek felnin lévő gumin való használata során nehezen kerülhető el a felni szennyeződése. Ez a termékünk gyorsan szárad, különösen nyáron, ezért alkalmazásánál ajánlott, hogy egy nedves ruha kéznél legyen az ilyen balesetek megelőzésére.

Így azt, hogy Önnek kára keletkezett sajnáljuk, de nem érezzük felelősnek emiatt magunkat.

A fentiek alapján reklamációját elutasítjuk.

Tájékoztatjuk, ha az elutasítást fentiek ellenére nem fogadja el, a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez vagy bírósághoz fordulhat.

Boda Géza
MEO vezető
Medikémia Zrt.

Válasz a Medikémia Zrt-nek
Tisztelt Boda Géza!

Válaszát megkaptam, bár úgy tűnik soraimat nem sikerült tökéletesen értelmeznie. Ugyanis a terméket egyből, pár másodperccel a felületre kerülése után próbáltam eltávolítani.
Én elhiszem, hogy a nyári melegben gyorsabban szárad, de egy hűvös, szélcsendes garázsban nem volna szabad 3 másodpercen belül megkötnie.

Levelezésünket több autós- és kereskedelmi fórumon is nyilvánosságra hoztam.
Levele végén említett tanácsát megfogadva, megteszem a megfelelő jogi lépéseket.

Üdvözlettel:
X Y

Magyarra fordítva: Megvetted? Így jártál… Ja, és persze védjük a magyar ipart… Hajrá medikémia!