• február 2018
    H K S C P S V
    « jan    
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728  


  • Kedves Látogatónk!

    Üdvözöljük a ceedclub.hu weboldalon, mely Magyarországon a legtöbb taggal rendelkező KIA cee'd klub. Ha Ön is érdeklődik a KIA cee'd iránt, esetleg tulajdonosa egynek, olvassa rendszeresen oldalunkat, melyen sok hasznos tapasztalatot, tesztet és ajánlatot talál az autóval kapcsolatban. Szíves figyelmébe ajánljuk tematizált fórumunkat, ahol egy rövid regisztrációt követően értékes információkkal gazdagodhat.

    Az itt közzétett bármely információ, nem a KIA Magyarország hivatalos álláspontja, csupán felhasználóink véleménye és tapasztalata, melyekért az oldal üzemeltetői nem vállalnak felelősséget!

    Kellemes időtöltést kívánunk!

    Üdvözlettel: ceedclub.hu-team
  • hit counters
    látogatónk volt eddig



  • Fórum

  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • KIA Magazin







  • Autós hírek

  • Időjárás

  • Társoldalak

  • WYW Globál Directory Hun-Web Linkek Weblink Linkgyűjtemény

Korábban már több kĂ©pet bemutattunk a 2009. oktĂłber elejĂ©n szalonokba kerĂĽlĹ‘ ráncfelvarrott KIA cee’d-rĹ‘l, ám most Ăşjabb rĂ©szletek kerĂĽltek napvilágra.

Az autó hossza némileg növekedni fog. Ez az 5 ajtós változatnál 25, míg a kombinál (SW) 20 mm-t jelent. Ezzel a kocsiszekrény hossza 4260, illetve 4490mm-re nyúlik, megelőzve a Toyota Aurist, és az Opel Astrát.
Az autĂł kerekei is megváltoznak. A jelenlegi alumĂ­nium felnik közĂĽl csak a 17″-os (D-tĂ­pusĂş) “sarlĂłs” marad, de  az is egy fĂ©nyesebb kivitelben.

Az autĂł belterĂ©ben is lĂ©nyeges változások törtĂ©nnek. A kormánykerĂ©knek nem csak formája, de funkciĂłgombjai is megváltoznak. Innen lehet majd irányĂ­tani a Bluetooth, illetve a 10 nyelvet ismerĹ‘, hangvezĂ©rlĂ©ses audio egysĂ©get, Ă©s a nagyobb felszereltsĂ©ghez járĂł 8GB memĂłriával, 6,5″-os kijelzĹ‘vel, Ă©s Navteq navigáciĂłval szerelt fejegysĂ©get.

A kesztyűtartĂł mĂ©rete is változni fog. A fűtĹ‘ventilátor áthelyezĂ©sĂ©vel közel 1 literes űrtartalom növekedĂ©st sikerĂĽlt elĂ©rni, Ă­gy mĂ©rete 6,5 literre bĹ‘vĂĽlt. A fenti változásokon, illetve a  kĂ©tzĂłnás klĂ­ma megjelenĂ©sĂ©n kĂ­vĂĽl, az egyik legnagyobb mĂłdosĂ­tás a meghajtásrendszert Ă©rintette. Ăšj, 6 sebessĂ©ges kĂ©zi váltĂłt, Ă©s erĹ‘sebb dĂ­zelmotorokat kap, az Ăşj, ráncfelvarrott KIA cee’d.

Reméljük idővel az új forma is belopja magát az emberek szívébe, és ez is olyan sikeres modell lesz, mint a 2006 óta gyártott első változat.

Eddig 4 kommentár érkezett “
MĂ©gtöbb kĂ©p a 2010-es KIA cee’d-rĹ‘l

Azt esetleg nem tudni hogy a 6 sebességes váltó melyik motorhoz jár? Bár az újnak az eleje nekem nissan tiidásan randa, ha az 1.4eshez is jár a 6 sebesség, rosszul lennék az 1 hónapos ceedem mellett.

U2 1.6VGT
Magyarul az új 1600 bar-os, változó turbófeltöltőjű CRDi dízelhez. ;)

Sok érdekes dolog lesz, amit nem utasítanék vissza én sem. De a formát még tényleg szokni kell :)

Mondjuk akkor en a 3 hetes ceedemmel kaphatom az infarktust :)
Bár az igazat megvalva nekem a régi vidám tehén szemű orra jobban tetszik mint az új focusutánzatúé
Belülről mondjuk jobban néz ki mint a régi ez tény


Megosztom a hírt iWiW-en Megosztom iWiW-en

Véleményed van a témával kapcsolatban?