• augusztus 2017
    H K S C P S V
    « jan    
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  


  • Kedves Látogatónk!

    Üdvözöljük a ceedclub.hu weboldalon, mely Magyarországon a legtöbb taggal rendelkező KIA cee'd klub. Ha Ön is érdeklődik a KIA cee'd iránt, esetleg tulajdonosa egynek, olvassa rendszeresen oldalunkat, melyen sok hasznos tapasztalatot, tesztet és ajánlatot talál az autóval kapcsolatban. Szíves figyelmébe ajánljuk tematizált fórumunkat, ahol egy rövid regisztrációt követően értékes információkkal gazdagodhat.

    Az itt közzétett bármely információ, nem a KIA Magyarország hivatalos álláspontja, csupán felhasználóink véleménye és tapasztalata, melyekért az oldal üzemeltetői nem vállalnak felelősséget!

    Kellemes időtöltést kívánunk!

    Üdvözlettel: ceedclub.hu-team
  • hit counters
    látogatónk volt eddig



  • Fórum

  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • KIA Magazin







  • Autós hírek

  • Időjárás

  • Társoldalak

  • WYW Globl Directory Hun-Web Linkek Weblink Linkgyjtemny

Habár, még egyik modell sem jelent meg, nekünk már volt szerencsénk alaposan szemügyre venni a KIA két új reménységét, a december-január környékén debütáló Sorento-t, és a jövő februárban szalonokba kerülő Vengá-t.

A KIA új, egyedülállóan tágas és dinamikus középkategóriás egyterűjét Európában, Csehországban gyártják, és két különböző garanciát vállalnak rá. Egyrészt vonatkozik rá a KIA egyedülálló 7 évre vagy 150.000km-re szóló garanciája (amelyből 7 év a hajtáslánc elemeire vonatkozik, a teljes autóra vállalt garancia időtartama 5 év), másrészt a KIA tíz évre szóló garanciát vállal átrozsdásodás ellen.

Az Európában tervezett és gyártott 4068mm hosszú KIA Venga osztályában szokatlanul nagy, 2615mm-es tengelytávval rendelkezik, emellett pedig 1600mm magas, így utastere is rendkívül tágas. Az innovatív térelosztásnak köszönhetően a Venga újraértelmezi az egyterű autókról alkotott általános képet, hiszen belső térkínálata egy nagyobb méretű alsó-középkategóriás járműének felel meg, ugyanakkor teljes mérete alapján a kiskategóriába sorolható.

A vásárlók az 1,4 és 1,6literes benzines és dízelmotorok közül választhatnak, amelyek közül a legkisebb teljesítményű 75, míg a legnagyobb teljesítményű 128 lóeős lesz. Minden modell elcsúsztatható, 60/40 arányban osztott hátsó ülésekkel felszerelve kerül majd a vásárlókhoz, melyekben az ülések a padló szintjéig lehajthatók, ezáltal tágas csomagtér keletkezik.

Az árakról még nincsenek pontos információink, de várhatóan a cee’d-hez hasonlóan, 3,5millió forint körüli összegtől juthatunk majd hozzá az új KIA Vengához.

Negatívumok

- kopogó, rideg műanyagokkal borított beltér
- csak a vezetőoldalon található lehajtható karfa
- várhatóan magas indulóár

Az eredeti KIA Sorento mérföldkőnek számított a koreai márka életében, amellyel a KIA egy teljesen új szegmensbe lépett be a nemzetközi autópiacon. A KIA tervezőcsoportja a cég vezető tervezője, Peter Schreyer irányításával azt a célt tűzte ki, hogy a futurisztikus stílus és a merész, dinamikus formák ötvözésével ismét kiemelje a KIA legnagyobb szabadidőautóját a versenytársak közül.

Futása és kezelhetősége kifinomultabb és közvetlenebb. Utastere tágasabb és több kényelmi funkciót foglal magában. Maga az autó nagyobb teljesítményt nyújt, és kevesebb üzemanyagot fogyaszt. A kibővített modellválasztéknak köszönhetően a vásárlók többféle motor, sebességváltó és hajtáslánc közül választhatják ki a számukra megfelelőt. Az új Sorento fejlesztése során a KIA mérnökei egyszerűen félretették a régi alvázas szerkezetet, és egy teljesen új, akár hét személy befogadására is képes önhordó karosszériát építettek.

Az új Sorento hosszabb karosszériája az áthelyezett (előre tolt) A-oszlopokkal és műszerfallal, valamint a megnövelt méretű (hátrafelé tolt) csomagtérajtóval a jelenlegi modellnél jóval tágasabb utasteret biztosít. A mérnökök jelentősen javították az utastér valós és érzékelhető minőségét is. Nyugat-Európában a vásárlók háromféle motor közül választhatnak: a 2,4 literes benzinmotor és az új, R2.2 jelzésű dízelmotor már a forgalmazás kezdetén elérhető lesz, míg az R2.0 dízelmotor a következő évtől kapható.

Az autó pontos árai még nem ismertek, de egyes információk szerint az alap változatot kb.8, míg a bőrös, és panorámatetős, full felszereltségű modelleket is 10millió forint alatti összegért kaphatjuk meg.

Negatívumok

- kopogó, rideg műanyagokkal borított beltér
- egy rekeszes tárolóval ellátott könyöklő az ülések között
- apró kesztyűtartó
- QUARTZ óra a középkonzolban

Eddig Egy kommentár érkezett “
Szemügyre vettük a KIA Vengá-t, és Sorento-t

Elfogadnám ezt a “Kis pirost”, legalább megmenteném a bezúzástól!!!


Megosztom a hírt iWiW-en Megosztom iWiW-en

Véleményed van a témával kapcsolatban?