• augusztus 2017
    H K S C P S V
    « jan    
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  


  • Kedves Látogatónk!

    Üdvözöljük a ceedclub.hu weboldalon, mely Magyarországon a legtöbb taggal rendelkező KIA cee'd klub. Ha Ön is érdeklődik a KIA cee'd iránt, esetleg tulajdonosa egynek, olvassa rendszeresen oldalunkat, melyen sok hasznos tapasztalatot, tesztet és ajánlatot talál az autóval kapcsolatban. Szíves figyelmébe ajánljuk tematizált fórumunkat, ahol egy rövid regisztrációt követően értékes információkkal gazdagodhat.

    Az itt közzétett bármely információ, nem a KIA Magyarország hivatalos álláspontja, csupán felhasználóink véleménye és tapasztalata, melyekért az oldal üzemeltetői nem vállalnak felelősséget!

    Kellemes időtöltést kívánunk!

    Üdvözlettel: ceedclub.hu-team
  • hit counters
    látogatónk volt eddig



  • Fórum

  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • KIA Magazin







  • Autós hírek

  • Időjárás

  • Társoldalak

  • WYW Globál Directory Hun-Web Linkek Weblink Linkgyűjtemény

Gondolom már mindenkivel előfordult, hogy egy pizzarendelős filmjelenet kapcsán megéhezett.
Ezt a fajta rejtett reklámozást gyakran nevezik termékelhelyezésnek, azaz product placement-nek (PPL).

Erre egy nagyon jó példa az amerikai Hershey csokoládé, melynek eladásai hirtelen megugrottak, mikor E.T. megízlelte azt, Spielberg világsikerű filmjében.
Legutóbb Koreán söpört végig a PPL láz, melynek középpontjában a KIA állt.

A 2009-es Irisz jó példa az autógyárak indirekt reklámozásának. A dráma megjelenése után az akkor debütáló Cadenza elsöprő sikert aratott a nagyautó szegmensben, mely nagy mértékben volt köszönhető a filmbe rejtett bemutatónak.

A sikereken felbuzdulva a KIA bemutatta a Hamupipőke testvére című filmdrámát, melyben az új Sportage terepjáró tűnt fel. A film betétdala már a megjelenés előtt sikereket aratott, majd pedig az új Sportage is hozta a tőle, illetve a filmtől elvárt eredményeket.

A nagy sikerű Irisz folytatása az Athena, a háború istennője címet viseli.
A most megjelenĹ‘ akciĂłfilmet Olaszországban, Ăšj-ZĂ©landon, Hawaiin, illetve Japánban forgatták, Ă©s olyan autĂłk tűnnek fel benne, mint az Ăşj Magentis, az EurĂłpában sikeres cee’d, vagy Ă©pp a tengerentĂşlon közkedvelt KIA Forte.


Megosztom a hírt iWiW-en Megosztom iWiW-en

Véleményed van a témával kapcsolatban?