• december 2017
    H K S C P S V
    « jan    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031


  • Kedves Látogatónk!

    Üdvözöljük a ceedclub.hu weboldalon, mely Magyarországon a legtöbb taggal rendelkező KIA cee'd klub. Ha Ön is érdeklődik a KIA cee'd iránt, esetleg tulajdonosa egynek, olvassa rendszeresen oldalunkat, melyen sok hasznos tapasztalatot, tesztet és ajánlatot talál az autóval kapcsolatban. Szíves figyelmébe ajánljuk tematizált fórumunkat, ahol egy rövid regisztrációt követően értékes információkkal gazdagodhat.

    Az itt közzétett bármely információ, nem a KIA Magyarország hivatalos álláspontja, csupán felhasználóink véleménye és tapasztalata, melyekért az oldal üzemeltetői nem vállalnak felelősséget!

    Kellemes időtöltést kívánunk!

    Üdvözlettel: ceedclub.hu-team
  • hit counters
    látogatónk volt eddig



  • Fórum

  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • KIA Magazin







  • Autós hírek

  • Időjárás

  • Társoldalak

  • WYW Globál Directory Hun-Web Linkek Weblink Linkgyűjtemény

Az elmúlt években a KIA folyamatos és dinamikus fejlődést mutat a dizájn és minőség terén, melynek legújabb példája a 2011. márciusában, Genfben debütáló KIA Rio.

Az autó hosszabb és szélesebb elődjénél, és sok, a márkán belüli újdonságot tartogat.
A 4045mm hosszĂş, Ă©s 1720mm szĂ©les autĂł továbbra is a “B” szegmensben keresi vetĂ©lytársait, Ă©s vĂ©lhetĹ‘en mĂ©ltĂł riválisa lesz a Peugeot 207-nek, a Renault Clionak, vagy Ă©pp az Opel Corsának.

Az autónak nemcsak külső, de belső méretei is nőttek. A 15 literre duzzadt hűtött kesztyűtartó, a 3 liter űrtartalmú középső könyöklő, és a 292 literes csomagtér igazi kis családi autóvá varázsolja az új Rio-t.

Az új KIA esetén az apró részletekre is nagy hangsúlyt fektettek. A puha betétes műszerfal, a középkonzol tetején -az utólagos GPS készülékek számára- elhelyezett 12 voltos töltőajzat, vagy a fűtött kormánykerék otthonossá varázsolja a belső teret, míg a kanyarfény, és a már alapfelszereltséghez is járó ESP menetstabilizátor ügyel arra, hogy ne csak kényelmesen, de biztonságosan is autózzunk.

EurĂłpában kĂ©tfĂ©le benzines, illetve dĂ­zel aggregáttal kerĂĽl piacra. A kisebbik benzines 1.25 literes 87  lĂłerĹ‘s alumĂ­nium blokk, mĂ­g a nagyobbik változat, a cee’d-bĹ‘l már megismert 1.4 literes 109 lĂłerĹ‘s, folyamatosan változĂł szelepvezĂ©rlĂ©sű erĹ‘forrás lesz.

A gázolajos változatok kedvelői 1100 cm³-es 70 lovas, és 1.4-es literes 90 lóerős U2-es Commonrail Diesel motorok közül választhatnak.
A legkisebb benzines kivételével mindegyik változat 6 sebességes manuális váltóval érkezik, de az erősebb, 109 lóerőshöz akár 4 sebességes automata váltót is rendelhetünk.

Az 5 ajtós Rio várhatóan 2011. májusában, a 3 ajtós novemberben, míg a koreai és amerikai piacra szánt 4 ajtós modellek októberben jelenek meg.


Megosztom a hírt iWiW-en Megosztom iWiW-en

Véleményed van a témával kapcsolatban?