• december 2017
    H K S C P S V
    « jan    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031


  • Kedves Látogatónk!

    Üdvözöljük a ceedclub.hu weboldalon, mely Magyarországon a legtöbb taggal rendelkező KIA cee'd klub. Ha Ön is érdeklődik a KIA cee'd iránt, esetleg tulajdonosa egynek, olvassa rendszeresen oldalunkat, melyen sok hasznos tapasztalatot, tesztet és ajánlatot talál az autóval kapcsolatban. Szíves figyelmébe ajánljuk tematizált fórumunkat, ahol egy rövid regisztrációt követően értékes információkkal gazdagodhat.

    Az itt közzétett bármely információ, nem a KIA Magyarország hivatalos álláspontja, csupán felhasználóink véleménye és tapasztalata, melyekért az oldal üzemeltetői nem vállalnak felelősséget!

    Kellemes időtöltést kívánunk!

    Üdvözlettel: ceedclub.hu-team
  • hit counters
    látogatónk volt eddig



  • Fórum

  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • KIA Magazin







  • Autós hírek

  • Időjárás

  • Társoldalak

  • WYW Globl Directory Hun-Web Linkek Weblink Linkgyjtemny

A következő pár sor, rövid összefoglalót ad egy fórumtársunk fényezési problémájának “megoldásáról”.
Ha az egész történet érdekel,

képekkel illusztrált változatát

innen tudod letölteni Word formátumban.

Fórumtársunk, a 4 hónapos cee’d hátsó ajtajain, és gépháztetőjén apró fehér pöttyöket vett észre, amivel felkereste a hozzá legközelebb eső szervizt (KIA Zakar – Szolnok). Szerintük ezek kőfelverődés okozta nyomok, és az önköltséges javítást ajánlottak.

Ezt fórumtársunk nem fogadta el. Levelet írt a szalonnak, ahol az autót vásárolta (KIA Lurdy – Budapest), és a KIA Magyarországgal is felvette a kapcsolatot.

Mivel pár napon belül egyik helyről sem érkezett válasz, ezért telefonon is felkereste azokat. A szalon elutasító válasza után, a KIA készséges magatartást tanúsított. Állításuk szerint, az ügyet továbbították a gyárnak, és kivizsgálják az esetet.
Másfél hónap után érkezett a válasz, hogy
„…A gyár azt mondta, hogy ez eddig teljesen egyedi eset, ezért hozza fel az autót, kivisszük a gyárba, hogy ott javítsák a keletkezett hibát…”.

A KIA, a javítás idejére csereautót is biztosított (előbb egy TX felszereltségű Cee’d-et, majd egy Magentist), de pár nap után kiderült, az autót nem viszik Szlovákiába, hanem Magyarországon, a KIA Szabónál végzik el a munkát.

Ám ekkor már teljesen más volt az importőr álláspontja.
„…Uram voltak lent a gyárból, de egy független szakértővel is megnézettük az autót, és arra jutottunk, hogy ez egyértelműen kavicsfelverődés… de ez egyedi eset volt, ezért úgy gondoljuk, hogy az ajtót kijavítjuk, de a további hibákkal már nem foglalkozunk…”


Ekkor merültek fel a következő kérdések:

- Miért változott meg pár nap alatt a véleményük?
- Ha valóban nem garanciális a probléma, miért javítják garanciában?
- Ha egyedi eset, akkor miért jelentkezett másnál is?
- Ha valóban a hátsó ajtóra veri a követ, az miért nem konstrukciós hiba?


Megosztom a hírt iWiW-en Megosztom iWiW-en

Véleményed van a témával kapcsolatban?